Carles Gómez / 12 de desembre de 2020
Malgrat els condicionants sanitaris que impedeixen les mobilitats en un curt termini, el projecte GTG sobre visites guiades a museus i la nostra localitat continua a bon ritme
Una vegada aprovada l’extensió per a un curs més (2021-2022) i la possibilitat aprovada per l’agència nacional de dur a terme activitats virtuals, l´equip de set profes ha convocat durant la setmana del 14 al 18 de desembre reunions amb els 3 grups d’alumnat encarregats de la visita guiada a Paiporta i museu Pius V (dimecres 16) i del museu de les Ciències (divendres 18) sempre fora de l’horari escolar.
En les esmentades sessions s’ha planificat el treball a fer durant els mesos de gener i febrer, en els quals els grups conformats per uns 15 alumnes tornarà a fer visites als museus i a la localitat, ja més específiques amb tasques més definides de recerca i preparació de dinàmiques tan diverses com ara gimcanes, escape rooms, recerques de tresor o dramatitzacions.
Com a coordinador local voldria agrair la feina desinteressada d’alumnat i professorat implicat i aprofitar per desitjar a tota la comunitat educativa bones festes i un bon any nou ple de normalitat, preferentment no de la nova.
Total Page Visits: 156 - Today Page Visits: 1